A les 16:00 a la Sala del Club d’Avis de Navàs La innovació està arribant a l’ensenyament i aprenentatge. Escola Nova 21 i CAIEV són dos dels màxims exponents d’una revolució que afectarà a la nostra societat. A TICdate volem fer arribar a tothom aquest moviment a través d’una taula rodona amb persones que viuen amb aquesta filosofia i ja apliquen innovació, creativitat i tecnologia a l’ensenyament. Junts ens preguntarem “Jugar és aprendre?”, i a partir d’aquesta pregunta, tots podrem participar d’un debat obert. Contarem amb la presència Xose Pérez és Físic, i s’ha dedicat professionalment al desenvolupament d’aplicacions web fins fa 4 anys que va entrar en contacte amb l’electrònica i la fabricació digital. És membre del col·lectiu Vailets Hacklab que busquen ajudar a pares i escoles a introduir la programació, l’electrònica, la robótica i la fabricació digital com a eines d’aprenentatge. Actualment és responsable de fabricació digital a la cooperativa d’iniciatives socials Tarpuna i freelancer en temes de programació, domòtica i l’internet de les coses. Sílvia Bosch ha estudiat Biologia i Psicologia. Des de fa 17 anys treballa amb adolescents com a professora de secundària i psicòloga de centre. En l’actualitat coordina la secundària del projecte d’educació viva del Centre d’Assessorament i Investigació d’Educació Viva (CAIEV) i treballa de professora al centre Ca l’Aulet. És mare de dues filles. Jordi Vives és Director del Centre Codelearn Manresa i Responsable de l’Àrea de Docència, professor a la UPC de Manresa. Codelearn neix amb la voluntat d’ensenyar i difondre el pensament computacional i la programació als nens i adolescents. Codelearn som professors i treballadors de la indústria informàtica que, conscients de la importància que tindran al futur dels nostres fills, hem creat un mètode únic i de qualitat per ensenyar les que Google anomena “habilitats del segle XXI” David Vilalta és Membre de la Unitat Permanent de la formació de Professorat de l’Institu de les Ciències de l’Educació (ICE) de l’UAB dels equips: “L’ensenyament de les ciències a E. Infantil i primària” i “Vers un nou paradigma Educatiu” Té experiència en la formació permanent de professorat d’Educació Infantil i Primària, així com en la formació de personal formador. Autor de 25 articles sobre temàtica educativa i coautor amb Marga Teixidor del llibre: “Competències, una oportunitat per repensar l’escola” Coordina la formació de professorat del projecte Escoles Magnet de la Fundació Bofill. Col·labora amb el Consorci d’Educació de Barcelona en el programa Eines pel canvi de la Generalitat de Catalunya. Forma part d’un equip que impulsa la xarxa: “Els centres que aprenen” realitzant un estudi sobre aquest mateix tema. Des de 2016 forma part de l’equip impulsor del pla pilot de l’ICE de la UAB Innovar per Aprendre. Avi enamorat dels seus nèts.